Summa sidvisningar

onsdag 17 oktober 2012

Väck med energitjuvar & lite av varje !

Hej på er alla !

Känner att det är för mycket/många energitjuvar & gnällspikar i min omgivning .
Det ska gnällas på allt & inget .
Visst kan även jag gnälla på vädret ,men jag låter det inte gå ut över alla jag känner & även om det är svårt så får man försöka få ut nåt positivt av det !
T ex att jag jobbar iaf inne , jag kan kura i soffan eller göra nåt annat jag gillar .
Så nu ska det rensas bland vännerna på Fb - vissa känner jag "på riktigt" & andra har jag lärt känna på någon sida man är med på - men rensas ska det !
Livet är för kort för att de ska få husera om i min närhet iaf - så det så !

Men så har jag oxå lärt känna hur goa,generösa & snälla människor som helst på Fb - som både ger & tar ,trots att en del har det väldigt tufft av olika orsaker - men de gör så gott de kan & jag tror ni känner igen er när/om ni läser detta ♥
Det kan räcka med ett enda ord eller en liten smiley för att man ska le *ler*

Fick ett MMS av min älskade mamma igår - hon bor i Dalarna - bilden visade ett vinterlandskap med snö & blå himmel  - kallt men vackert !
Här åker vi ännu med sommardäck & har haft 1 frostnatt  .

Idag har vi haft sol - kalla vindar men såå ljuvligt med sol ,passade på att fota både i trädgården & Ester som för ovanlighetens skull valde att vara fotomodell ♥ de bilderna kommer dock i kattbloggen senare .

Ja, nu blir det bilder iaf !


Regnet det bara öser ner . . . . 


Både soligt & mulet !

Rabatten jag gjorde i ordning i våras blommar ännu .

Kärleksört 


 Dagens sol !

Några av mina Pelargoner 

Gissa om det blir många kastanjer på marken från 4 stora träd . . . 


Var rädda om varandra ♥


P.S. Jag kan oxå gnälla över väder & vara sur,grinig,låg & tvär ibland - bara så att ni
 vet att jag är mänsklig oxå * Ha ha*


1 kommentar:

  1. Ja det där med energitjuvar kan man vara utan! Jag har också sådana runt omkring :-( och även på väldigt nära håll! Dem måste vi försöka sanera :-) Kram

    SvaraRadera