Summa sidvisningar

torsdag 1 mars 2012

Väldigt ""kattigt" just nu , solsken ,vårtecken i solen

Hej mina älskade vänner !

Ja, allt kretsar kring våra katter nu ,nog för att jag var trött i morse - men vad gjorde väl det när jag hade alla 3 som sällskap till frukosten - på säkert avstånd från varandra *ler*
T om så Ester provsmakade en slick av min yoghurt *Mmm*
C hade nattvaket ,i morse när jag åkte så var han trött så han mådde illa ,tur han kunde somna om iaf
Men sen frästes & morrades det ordentligt från herrarna .
Hon är inte det minsta rädd ,går bara undan & nosar på nåt annat - hon har även upptäckt övervåningen & hittat Ozzys & Linus favoritfåtölj - så nu är det konkurrens *ha ha*
Låter sig inte skrämmas bort när hon äter iaf .



Hur skönt ser inte det här ut då *Nosgos*kärlek*


Detta kom med posten idag !

Hittade detta på en av kattsidorna på Fb & genast beställde jag 2 st - klart jag hjälper med det jag kan !
bandet säljs i syfte att ge ekonomiska bidrag till katthem & organisationer som stödjer "No-kill" policy - med andra ord inte avlivar friska katter .
Läs gärna mer här www.wikki.se ♥ ♥
Ingen kan göra allt - men alla kan göra något !

Idag så hittade solen fram & så fort jag fick tillfälle efter jobbet så jag jag mig ut på tomten i jakt på vårtecken - den som söker den finner *skrattar*


Ja , katterna sover , Linus är avmaskad - han kräktes upp en Spolmask idag *Urk*
Ozzy ska jag ta när han vaknar - blir ännu mer muta då - vad gör man inte för sina pälsklingar ♥

I morgon är det äntligen Fredag ,veckorna ramlar på i full fart & det gillar jag & just nu längtar jag tills på lördagmorgon då jag förhoppningsvis får sovmorgon *Ler*

Optimist som jag är så kommer detta gå bra - bara de får lära känna varandra lite ♥


Nu blir det tv en stund till - med vanilj-munkar *Sockerbomb* men rackans så gott någon gång ibland *Mmm* 

Just det , Christa - min kartläsare var ju suverän ;)
Kom ju dit vi skulle iaf & det var huvudsaken & bilen fick visa vad den gick för :))


Ingen kan göra allt , men alla kan göra något -oavsett vad det gäller !

Massor av kramar till er alla ♥

Den största går idag till min lillasyster Zara som fyller år idag ! !


1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att O och L snart ska "godkänna" den lilla söta fröken :)

    Kram

    SvaraRadera