Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

Sanndröm , städ & åter städ ,men även nyfiken lek !

Gokväll i stugorna !

I natt drömde jag att Ester satt i sängen & kissade ,när jag vaknade så var jag tvungen att känna efter - nej ,hittade inget !
Men tanken fanns ändå där hela dagen ,har ju Ozzy i färskt minne när han blev könsmogen * Usch*
Så när jag kom hem så - mycket riktigt så hade fröken kissat i min säng - under täcket precis vid kuddarna *Luktar illa*
Så det var bara att börja på ruta 1 igen !
Först ringde jag katthemmet & vi bestämde att jag ringer vet i morgon bitti & bokar tid - hoppas hennes "förkylning" beror på vaccinationen förra veckan så att de kan kastrera henne . *håller tummar & tassar*
Sen blev det tvättning av div sängkläder *ogillar*

Så var det tvunget att städas hemma så "sugmonstret" - läskigt enligt Ozzy ♥  fick jobba lite *ha ha*
Ester var mest fascinerad  *ler* & sen när jag torkade golven fick Linus för sig att jaga svabben *ler*

Satte mig en stund på golvet med Ester,då kom Ozzy & sen även Linus *sötnötar*
Och tro det eller ej - Ester lekte med en liten leksaksmus alldeles själv i flera minuter & det är ett STORT framsteg !
Även så lekte hon & Ozzy i några sekunder *Gillar*

Ja, mycket prat om katter blir det - men så ser min tillvaro ut nu & det är självvalt - jag älskar dessa små pälsklingar ♥

Denna vecka är kort vecka & det skulle man ha möjlighet att ha oftare *Önskar*

Har inte varit någon mer jakt på vårtecken - får nog bli i helgen då det enligt yr.no  blir bra väder .

Ja, nu blir det tv ,lite spel & kanske även lite Wf .       Vad vill ni se för bilder ?
Kollar & ser vad jag hittar ,kanske någon höstbild ?




Var rädda om varandra & ta vara på dagen !

Kram på er där ute ♥

1 kommentar:

  1. Men då :-o inte kul med kiss i sängen. Hoppas det hjälper att kastrera henne. Kram

    SvaraRadera