Summa sidvisningar

lördag 18 juni 2011

Lite av varje en ganska vanlig vecka !




Hejsan !

Hoppas att allt är bra med er ?
Här känns allt helt ok & livet rullar på med både roliga & mindre roliga saker .
M a o så känns livet bra & det finns inte så mycket att klaga på & det som finns är inte lönt att klaga på för det hjälper ändå inte .

Just nu regnar det & jag sitter här & lyssnar på dropparna som faller på fönstren - riktigt mysigt !
Kan ju berätta om "teknikens under",ni som följer mig vet ja vad "adblock plus" har ställt till det ,det har det gjort igen !
Avinstallerade det för att den andra bloggen skulle funka - då funkar inte mina spel på Fb istället *Åhhh*
Men, jag får "trixa" beroende på vad jag ska göra .




Har länge velat göra om i "mitt" rum & göra mig av med mitt otympliga hörnskrivbord ,så häromdagen - som en blixt från en klar himmel kom jag på det * Ha ha *
Igår kväll   så skulle J hjälpa mig förverkliga planerna - vilket var ett väldigt bestyr & gav en massa merjobb *Ogillar*
Så ung hälften gjorde vi igår innan det var dags att handla & hämta M - som så snällt hade gjort pizza till oss *Mumsigt*      Tack igen M ♥
Så när jag vaknade idag & hade gjort mina morgonrutiner så satte jag igång i "mitt" rum .
.
Min alldeles egna myshörna

Denna har jag fått av mamma,älskar den !

Burken & fatet är loppisfynd

Så idag har det varit mycket plock därinne , men även en del trädgårdsarbete ,solen har visat sig mellan varven -för att avslutas med regn !
Katterna ville trots vädret vara ute så det lade beslag på varsin stol på verandan
Mina älskade missar ♥


Grabbarna har & håller på att hjälpa mig däruppe i hallen där min "stora" dator står - den var nämligen segare än den segaste kolan & tog en evighet att ens starta- så tack både J & M för hjälpen ♥
Passar även på att tacka J än en gång för allt bärande & kånkande med grejer ♥

Är inte riktigt överens med att lägga in bilder här *Åhh,suckar*- de hamnar av någon konstig anledning alltid högst upp i bloggen , men jag ska göra ett försök ,allt för att visa en fin ampelblomma jag fick i Morsdagspresent   

Denna Begonia fick jag av Christer i Morsdags-present ,





 ♥En kram till alla som vill ha ♥ 








3 kommentarer:

  1. eget rum är fantastiskt - jag bara älskar mitt rum - men just nu behöver det en röjning!
    Tror baskemig jag ska sätta igång - du fick satt fart i tanta här ;-)
    kram kära vän!
    gisela

    SvaraRadera
  2. förresten - bilder som hamnar högst upp i bloggen - har samma problem - men när jag har skrivit text så klickar jag på enter o sätter markören på den rad jag vill att bilden ska vara - altså under texten - o därefter går jag in o hämtar bilden - testa får du se
    kramen

    SvaraRadera
  3. Så fint och mysigt det blev :) ska bli kul att se det på riktigt sedan när jag kommer :) Kramar i massor.

    SvaraRadera