Summa sidvisningar

måndag 20 juni 2011

Testar bara lite ,sommarschema & lite trix !


Hejsan !

Som ni vet har jag problem med bilder som lägger sig överst i bloggen *Ve & fasa*
Nu har jag fått tips av bästaste Gisela ♥

Goaste Ozzy !
Bästaste Linus oxå !






 


Ja, det funkade Gisela - tack för hjälpen min älskade vän ♥

Idag började sommarschemat - på gott & ont !
Det positiva var att jag fick sovmorgon *Hi hi* & att M kunde åka med mig både till & från stan .
Det negativa är att man inte får nåt vettigt gjort för man väntar på att få åka till jobbet & vem ( inte jag iaf ) går upp kl 07 för att städa hela huset ?
Inte när man ska jobba ända tills på kvällen .
Än så länge är det hyfsat lugnt på jobbet & när det är som mest "högsäsong har jag semester & jag behöver väl inte säga att jag längtar tills dess *ler & räknar ner*
Har tagit 5 veckor på en gång - allt för att ladda batterierna som sen ska klara den långa hösten & vintern .
Det är bara en av veckorna som är bokade & det är när bästaste vännen Christa kommer hit & vi ska göra ön osäker - i år igen *skratt*
På tal om dig Christa - jag håller ännu på med din födelsedagspresent - lite pill,plock,fix & trix *ler*
Är övertygad om att du kommer att gilla presenten ♥

Dessa är originalspik från vårat hus & huset byggdes för ca 100 år sedan .

 

Var bara tvungen att testa med en bild igen * Hi hi*
Nu var det du som lärde mig nåt Gisela ;)

Ja ,nu är det snart bara sängen kvar ,tänkte bara kika runt lite mer först - kan ju missa nåt * ha ha *

 ♥ Kram på er alla - ingen nämnd & ingen glömd  ♥

1 kommentar:

  1. Så glad jag blir mari :-)
    Att jag kunde vara till hjälp och då när det gäller datorer är fanke mig inte illa ;-) hahaha - jag är ju ingen data freak precis
    Roligt med spiken oxå - jag hade gjort en tavla av dom o hängt upp i huset - en ram med lite djup i kanske..........
    gonatt kram till dig <3
    gisela

    SvaraRadera