Summa sidvisningar

fredag 10 juni 2011

Skolavslutning , väder ,Makover & lite av varje !


                                                                         Hejsan !

Sitter här & ska försöka hålla mig vaken tills kl har passerat midnatt - varför ?
Jo , för att min allra bästa vän har sin födelsedag då & jag tänkte vara den första som grattar på Fb *ler*
                                                                            

Veckan har varit som den brukar vara en vanlig arbetsvecka - dessutom riktigt varmt från tidig morgon till kvällen *pustar & dricker lite mer vatten*
Inte är det många droppar regn som landat på denna ö,medans andra har t om översvämningar .

Det är /har varit skolavslutning för många idag - Bl a min älskade systerson som nu har sitt första sommarlov *härligt * Vilken lycka det är att ha sommarlov !
Det har även varit dags idag för öns alla studenter att fira - Önskar er all lycka i framtiden !

I helgen är inget inplanerat - vad jag vet kanske jag ska tillägga *Ha ha*
Ja , det skulle vara sånt som inte springer ifrån en då - typ dammsugning !
Sängen bäddade jag rent i tidigare ikväll & det är ju sååå skönt att få krypa ner i en renbäddad säng *Me like*



Avslutade arbetsveckan med en makover vad gäller mitt hår & jisses vad nöjd jag är - dessutom kände min älskade familj igen mig när jag kom hem *skratt*
Salongen heter Nyans & frisören som utförde underverket heter Anders - Om utifall att !
J var så snäll så att han fotade mig så att andra kunde få se *ler*  




Bifogar även några nya bilder på de älskade missekatterna våra ♥









Har försökt att fixa lite med bloggen - nu får den vara blå ett tag - tills nästa gång jag ids hålla på med den - så håll till godo !

Nej , nu finns det inget mer vad jag kan komma på att skriva om ,så jag avslutar här innan det blir en massa trams av allt .

 ♥ Ha det bäst & var rädda om varandra ♥

1 kommentar:

  1. Å va glad jag blev nu när det svarta var borta *haha* mycke lättare att läsa och det vill jag ju annars hade jag inte kikat in. Stor kram till världens bästa vän.

    SvaraRadera