Summa sidvisningar

fredag 29 juli 2011

Semesterglädje ,väder & lite av varje !

Hejsan !

Eller kanske : Gokväll i stugorna !

Vi kan väl börja med vädret ,väldigt hög luftfuktighet idag , vi har fått 60 mm & det regnar ännu !
Veckan som gått har jag gjort lite av varje varje dag ,samtidigt skönt att ha nåt att göra ,att bara sitta rätt upp & ner & inte göra nåt fixar iaf inte jag *skratt*
Nästan varje dag har jag suttit via symaskinen åtminstone 1-2 tim ,men så har det gett resultat oxå - kommer till det sen *ler*
Har även plockat Salmbär & kokt sylt     

Har dessutom varit i stan ett par gånger - bara för att trängas med alla dessa turister *Grrr*
Sååå otroligt skönt att få åka hemåt igen sen .
Så har ju våran älskade snöbjörn Linus varit i slagsmål - igen !
Har hört mig för lite med folk som är duktiga på katter & de tror att även den andra blivit rejält tilltufsad oxå ,så här ser Linus tass ut - igen !
Fast denna gång var han bort i 10 tim & såg bedrövlig ut när han kom hem & jamade uppgivet *Stackarn*

Semester - så välbehövlig den är ,nu har jag iaf börjat varva ner & dessutom börjat vända på dygnet ,att det ska vara så lätt ,när det är så svårt att vända tbx det sen *skratt*

Tror jag ska tänka på avslutning här - det mullrar oroväckande *Ogillar*

Men självklart ska jag berätta vad jag sytt ,det är jättemånga lapptäcksfiltar till katterna på Gotlands katthem,gjorde oxå en presentlåda som jag tog med mig idag när jag än en gång trängts med turister i ett regnigt Visby .




   "Kuvertet " innehöll varsin bild med lite text under med/om både Ozzy & Linus *gos*
Blev kvar där i några timmar & hann /fick gosa/kela /klappa många av missarna där ♥
Måste oxå få berätta att de som jobbar där gör ett otroligt arbete,många av katterna skulle inte leva om det inte var för deras insatser - all heder & ära till er - dagens största rosbukett till er !

Ja, eg har jag väl gjort en massa mer saker än vad jag berättat ,men som jag sagt - det mullrar & jag avslutar med några bilder från naturen - med djur .





Självklart även bilder på våra älskade katter ♥ ♥ ♥












Tills vi ses nästa gång : ha det bäst & var rädda om varandra !





Kramar till den som vill ha !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar