Summa sidvisningar

måndag 18 juni 2012

En helt ok måndag & nya blommor !

Hej på er alla !

Jag brukar varken vara pigg eller positiv när jag kommer hem från jobbet på måndagar *trött & sliten*
Men idag hade jag energi kvar & tjejen som jag ska jobba ihop med var/är självgående , känns så skönt med en människa som är torr bakom öronen , tar egna initiativ & vi har en del saker gemensamt - kommer nog bli en bra sommar *glad*

Väl hemma så tog jag med mig både katter & kaffe ut - för att njuta av tillvaron,varva ner & njuta av solen .
har ju en förmåga att hamna i mitt älskade trädgårdsland - så även idag *hi hi*

Efter maten gick jag ut igen & då fick jag alla 3 katter med mig oxå , jisses så de busade - så härligt att se dem leka .
Passade oxå på att fota nya blommor i landet - som jag inte vet namnet på - men vackra är de iaf !
Fick även mina älskade Mårbacka-pelargoner planterade .


Visst är de läcker färg på dem ?

Ljuvliga !


Nu är det fotboll på tv & jag ska snart krypa i säng .


Ha det bäst & var rädda om varandra ♥ Kramar till de som vill ha såklart ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar