Summa sidvisningar

lördag 16 juni 2012

Nytta förenat med nöje !

Hej på er !

Nu har jag slarvat igen *fy på mig*
Men det är inte alltid man har nåt att skriva ,eller lust & inspiration att göra det .

Ja ,igår var det Fredag ,blir alldeles rådvill när man är hemma mitt i veckan *ler*
har övat fingret på att vara utan plåster - går inte så bra - jo så länge jag sitter still & inte gör annat än att blippar på mobilen *ha ha*
Men,men - kunde varit värre !

Det var toppenväder ute igår ,så det blev några maskiner tvätt som hängdes ut - luktar ju bara såå gott när det hängt ute .
Blev plock med lite av varje & alla blommor inne fick vatten - välbehövligt !
Passade oxå på att prova vattenslangen & de nya munstyckena som C köpt - funkade perfekt !
Skönt att slippa springa med vattenkannor .

På kvällen blev det grillning - sååå gott !


 Esters favoritställe - inte min favoritställning precis 

Älskar detta ställe !

I morse & på fm regnade det & då blev det tid vid symaskinen- med hjälp av Ester såklart ♥

När det sen blev uppehåll så begav jag mig ut & traskade iväg till trädgårdslandet - med Ester hack i häl *ler*
höll på i flera timmar med några korta avbrott & ja ett längre avbrott då vi fick kaffegäster , efter maten så var jag på ogräset igen - tills myggen vann över mig - de är ju stora som jumbojets !

Nu blir det tv resten av kvällen & "bara vara",slinker nog ner en & annan ostkrok med *Mumsigt*

Ha det nu bäst & kramar till de som vill ha ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar