Summa sidvisningar

onsdag 6 juni 2012

En nationaldag med loppisfynd ,klippning , oväntade gästar & sommarväder !

Hej på er !

Ja, nationaldag eller inte ,sovmorgon hade jag & blev väckt av att Ester körde upp sitt huvud vid mig & ville gosa - samtidigt ser jag att solen skiner - såna dagar gillar jag !
Det var loppis här i Bro & eg hade jag tänkt cykla , det blev bilen - för om jag nu skulle fynda så ville jag gardera mig *ler*
Fyndade gjorde jag oxå !





Pysslade & plockade lite i trädgården i det fina vädret innan jag & J begav oss mot stan & besök hos den andre sonen - för klippning 
Hann precis bli klar med det när C ringde - vi hade fikagäster på besök så det vart full fart hem igen *ler*

Fikade ,pratade lite strunt & bytte grejer med varandra - mitt är nu planterat & förhoppningsvis så kommer katterna att älska plantan .
C var i stan senare för att handla då hämtade han upp J på vägen - J hade varit kvar i stan ,under tiden hade jag fortsatt njuta ute av det fina vädret - plockat visset,ogräs & borstat alla katterna .

Till middag idag blev det hemgrillade hamburgare med en massa gott & onyttigt emellan *mumsigt*

Sitter nu här & är både mätt & trött - hoppas bara jag är trött oxå när det är sovdags - arbetsdag i morgon igen !

Hoppas att ni andra oxå haft en riktigt bra dag !

Var rädda om varandra & ta vara på dagen !


Kramar om såklart ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar