Summa sidvisningar

torsdag 14 juni 2012

Vassa knivar,tjejruset & fint väder med planteringar !

Hej på er allesammans !

Ja, några dagar sen jag var här ,tänkte bara dra lite kort vad som hänt de sista dagarna & så blir det några bilder med - såklart *ler*
I måndags var det som en måndag brukar vara - iaf på jobbet .
Hade lovat bort en massa rabarber & rätt vad det är så slinter jag med kniven när jag står & skär loss bladen ,först kändes inget - sen både blödde det & kändes *Aj*
Slutade med ett besök på akuten för omplåstring & order om att hålla mig lugn & stilla !
Lättare sagt än gjort ,men tisdagen fixade jag det hela dagen - till det blev kväll & jag nästan kröp ur skinnet av rastlöshet & dunkande i fingret .
Blir på så dåligt humör när jag är rastlös & inte kan göra nåt *Ha ha*

Tur det varit bra väder för jag har iaf varit ute mycket .
Fram emot kvällen på Onsdagen begav jag mig till stan för att delta i tjejruset med några jobbarkompisar - vi var 10 stycken som deltog - både gående & springandes .
Bra jobbat Therese som sprang hela vägen !

Min nummerlapp & medalj

 Visby norr :

I morse ställde jag klockan för att vara på den säkra sidan .
Det var dags för sista personalmötet innan sommaren & det avslutades med jättegod lunch på Hwitstjärna .

På eftermiddagen struntade jag i allt vad råd & förmaningar hette *ler*
Inte lätta att plantera,bära jord,spadar & pallkragar med en hand - men det gick till slut ,efter många timmar är jag nöjd med resultatet & det är huvudsaken !

Inköpta på Maxi & nu omplantterade .

Tomater,Paprika & Physalis .

Katternas "låda" - Kattmynta i den såklart 

Blev även en låda med Citronmeliss & en Gräslöksplanta som har sitt ursprung från C:s föräldrahem

Ja, i morgon är det Fredag igen & nästa vecka börjar sommarschemat på jobbet - nästan så man kan räkna ner till semestern !

Ha det bäst & var rädda om varandra & glöm inte att ge någon du gillar en kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar