Summa sidvisningar

fredag 1 juni 2012

En kylig fredag med loppisfynd & fredagsmys !

Hej på er alla !

Ja, som vanligt får jag väl säga denna vecka ,så var jag trött i morse - tur det går bra med att ge Ester hennes medicin iaf .
På jobbet var det full fart & under kontroll & det gillar jag .
När J slutade så kom han ner till mig lagom till jag slutade & vi styrde kosan mot katthemmets loppis , J letade bok & jag kollade på lite allt möjligt ,det vi kom ut med var bl a denna som jag ska ha blommor i - snopna ni blev va *ler*    
                                         
Resterande fynd behåller jag för mig själv än så länge *ler*
Vi var även in på kupan ,inte ett fynd kom vi ut med .

Väl hemma så var det full fart på katterna & Ester satte sig genast vid dörren & jamade *nosgos*
Innan vi gick ut så gjorde jag en rabarberpaj & då den stog i ugnen så körde jag & J in ved ,nackdelen att behöva elda för att få varmvatten .

Ja, sen har det inte hänt så mycket mer ,sitter just nu & kollar finalen i Lets dance & väntar på att C ska komma hem så jag kan göra vaniljsås till min paj *Mmm*

Hoppas Anton vinner ,men Molly har nog lika goda chanser - inte för inte hon kommit så här långt .



Ha det bäst & var rädda om varandra ♥ Kramar om ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar