Summa sidvisningar

onsdag 20 juni 2012

Föraningar & Pelargonier !

Hej på er !

Ja, ska fatta mig kort - är mer än trött *gäspar*

De sista dagarna har det varit mycket på jobbet - många reser både till & från ön inför midsommar .
Tur att jag har en bra jobbarkompis *ler*
Dessa dagar ger en föraning om hur sommaren blir - tur man är van & att det inte bara smäller till & är fullt med folk.
När jag är hemma så är det jobbet jag tänker minst på - har ju dels våra älskade katter ,men oxå alla mina blommor ute ,så ikväll när jag kom hem så passade jag på att kasta Penseérna som gjort sitt & planterade om några Pelargonier,självklart så fotade jag *ler*

Mot ena flygeln

Min Clematis

Mårbacka-pelargon

"Vanlig" ampelpelargon

Ännu en vanlig Pelargon
 Ljuvligt rosa 


Nu tänkte jag spela lite & sen blir det sängen - 1 dag kvar att jobba innan jag kan ta midsommar-ledigt 


På återseende & var rädda om varandra ♥ Kramar till den som vill ha - såklart ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar