Summa sidvisningar

måndag 4 juni 2012

Evighetslång måndag utan värme , med en cykeltur i omgivningarna !

Gokväll i stugorna !

Man ska inte klaga på jobbet ,visst är jag glad att jag har ett jobb - tro inget annat !
Men vissa dagar gillar man det mindre & idag var en sån dag - usch !
Det tog aldrig slut ,men optimist som jag är så - det blir bättre i morgon !

Efter jobbet så hämtade jag upp J & så var det raka vägen hem .
C hade gjort kaffe - som var efterlängtat ,självklart blev det paj oxå *Mmm*

Tog med mig Ester ut för lite lek & bus ,C åkte till stan för att uträtta ärenden.

Efter mat & disk så bestämde jag mig för att ta en cykeltur - måste iaf få upp lite flås till Vårruset om 1½ vecka , J följde med & gjorde mig sällskap & självklart tog jag kort !
Såg hur mycket smultronblom som helst - så gissa vad jag ska trä på strån i sommar *Mmm*





Nu blir det lite tv & kolla in katterna när det har sitt kvällsrace -kan inte annat än att skratta åt dem *Hi hi*

Ha det nu bäst & var rädda om varandra ♥

♥Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar