Summa sidvisningar

lördag 2 juni 2012

Sovmorgon,höstväder,loppis , katthemsbesök & kompott !

Hej på er alla !

Men vad är det för väder ?
Visste jag inte bättre så vore det höst för mig ,det har både blåst & regnat & inte minsta tillstymmelse till sommarvärme * Brr *
Att vakna till det när man redan sovit för länge gjorde inte saken bättre ,vaknade med både skallvärk,ont i ryggen & mensvärk *aj aj*
Kände eg bara för att krypa ner under täcket igen .

Men , jag klev upp & vid lunch begav jag mig mot stan , först blev det en loppis & inköp av både Paprika,tomat & Physalisplantor som nu är placerade i det varma tvättstugefönstret  .

Så var det då dags för några timmars sällskap & gos med katthemmets katter , den ena mer bedårande än den andra ,bedårande i allt från att vara keliga ,skygga till att vara en skönhet ♥

En som jag fastnade hos (länge) är Estelle ♥ , men neeej , vi ska inte ha en katt till *ler*
Lite tilltufsad av livet ,men så otroligt gosig ♥


Timmarna försvann & väl hemma igen så var det gos med mina egna pälsklingar ♥

Hade rabarber kvar sen igår som jag kokade kompott på *Mums*
Fick även alla blommor inne vattnade - innan de var för torra .

Det fanns även tvätt att både ta hand om , vika & tvätta & nu är snart den sista maskinen klar .

Då gubben ännu är på vift så tar jag hand om tvätten nu & sen blir det nog lite paj & fortsatt tv-tittande .

Hoppas att även ni har en bra kväll - vad ni än gör .
Kramar till dem som vill ha ♥ 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar