Summa sidvisningar

lördag 23 juni 2012

Midsommar ,men ändå vanlig helg !

Hej på er !

Ja, så har det varit midsommar igen !
I torsdags så jobbade jag kväll & det enda jag gjord när jag kom hem var att bädda sängen ,sen var klockan sovdags .
Så igår efter sovmorgon.kaffe & långfrukost så var det bara att sätta igång & städa ,vi skulle få främmande & då vill jag ha rent .
Vädret var bra & jag hann även njuta av solen innan gästerna kom på em .
Sonen & Ester fann varandra direkt & busade länge & väl *ler*
Tanken var att vi skulle grilla ,men sill & div tillbehör intogs först sent på em & sen var det ingen som orkade med mer mat .
Har väl hunnit vända lite på dygnet oxå , så det var över midnatt innan jag somnade , vaknade ändå i morse i hyfsad tid - till ett grått & lite regnigt tråkväder - det fick bli innepyssel idag .
Satt en del här vid datorn , men har oxå fått en massa både tvättat & vikt .
På em sprack det upp & solen hittade fram - passade på att gå ut för att njuta av solen & hade en lagom loj Ester med mig , hon har inte riktigt varit på topp idag - beror nog på förkylningen för hon har hostat en del *lilla kraken* ♥
Men jag lyckades ändå ta några bilder när vi var vid trädgårdslandet & dem tänkte jag visa er .
Fast jag börjar med att visa vad jag fick att främmandet igår - många tips & idéer har jag fått *gillar*








Ja, snart är det läggdags - ska upp & jobba i morgonbitti ,många som reser så det lär behövas !
Så jämnar jag upp lönen lite eftersom jag var sjuk 1 vecka tidigare i Juni .

Ha det bäst & var rädda om varandra ♥ Kramar till den som vill ha såklart ♥

1 kommentar:

  1. Men vad är det här... har du helt slutat blogga? :(

    SvaraRadera