Summa sidvisningar

onsdag 30 maj 2012

Växtinventering ,biltvätt & kvällsfika med babygos ♥

Hej på er !

Igår orkade jag inte blogga ,men det hände väl inte så värst mycket heller - förutom en väldigt bra utbildning i H & lungräddning med hjärtstartare oxå , även en väldigt hjälpsam Ester med allt jag företog mig *ler* när jag kom hem .
Vad vi inte gillar är att hon är en hejare på att ta fåglar *Hmm*

Så i morse var det upp i ottan igen ,
Gissa om jag blev snopen då hela gräsmattan var vit - av frost !
Fick tag i veterinären & det blev en ny antibiotika kur för Ester - en annan sort & bara i 10 dgr ,däremot både morgon & kväll - önska mig lycka till !
Väl hemma så gjorde jag & Ester en inventering i trädgårdslandet - jisses vad det blommar där & det gillar jag !
Spännande med allt nu detta första år här innan man vet vad som kommer .
Kunde såklart inte låta bli att fota *ler*

De är så vackra !

Lupiner i massor !



Vallmoknopp

Mmmm, Krusbär !

Rabarber i blomning 

Blåeld

Ännu en Lupin 

Någon som vet ?

Ja,här bor vi !

Sen åkte vi mot stan ,uträttade en del ärenden & sen var det dags för min bil att få bli röd igen - den blev riktigt röd ! Tack Christer för att du tvättade bilen !


Nästa anhalt var till kompisar i Dalhem ,även gos med deras baby - han är så söt ♥
Så ett tag var jag faktiskt med baby ♥
Timmarna rann iväg & så var det dags att åka hemåt ,lite tv & snart i säng - igen !
Men nu är det bara 2 dagar kvar till helg ,hoppas bara min nackspärr släpper helt ,för det är inte lätt att jobba när det gör ont ända ner under skulderbladet .

Ha det bäst & var rädda om varandra ♥ Kramarna med såklart ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar