Summa sidvisningar

torsdag 16 februari 2012

En helt vanlig torsdag !

Gokväll i stugorna !

Ja, vädret är inget att säga om - tror de flesta har ledsnat på detta snöande ,men som sagt var :
Bara att gilla läget !

Känner mig riktigt nöjd med dagen & har fått mycket gjort på jobbet - haft bra flyt hela dagen *gillar*
Väl hemma så körde jag & J in en massa ved - både behöver & vill ha både värme & varmvatten ,jag & J körde i skottkärrorna & Ch staplade - kallas teamwork !

Grabbarna hade haft en toppen dag från morgon till kväll & båda var nöjda - härligt !

Dagens "Klockrent" står en av alla mina vänner på Fb för - katternas gyllene regler - den har jag i ett eget inlägg & är klart läsvärd !  Länk
Tack än en gång Carina ♥

Ett irritationsmoment när jag kör bil i stan : Alla bucklor/tvättbräden av snö/is på gatorna ,känns som om man skakar sönder hela bilen - längtar tills det försvinner !


Annars så har det mest blivit "sånt som syns när man inte gör det" - tex torka sot från pannrummet som letat sig in i tvättstugan,fixa "jobbmaten" & lite annat smått & gott.
Märks att det är Torsdag för jag är ganska så sliten & det ska bli sååå skönt med helg & sovmorgon .
Kommer heller inte på nåt mer att skriva ,så någon bild tänkte jag lägga in & sen avslutar jag för  idag .
För ska jag skriva nåt så blir det negativt & det vill jag inte - för det är inte jag i vanliga fall *ler*

Var rädda om varandra & ta vara på dagen - den kommer inte igen ♥


♥ Våran älskade Yoshi som jag saknar nåt grymt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar