Summa sidvisningar

fredag 24 februari 2012

Töväder , fegisar , tjuvar & Fredagsmys !

Gokväll i stugorna !

Höll nästan på att glömma bort bloggen mitt i allt fredagsmys *ha ha*
Mys & mys - men väl tv,ett glas rött & några Ostkrokar .

Fast vi tar det från början !
I morse var jag trött - fattas bara annat när det är Fredag & sista arbetsdagen för veckan ,men jag jobbade på & hade ett bra flyt ,dessutom så kikade nästan solen fram mellan varven & då känns allt genast lättare .

Väl hemma så blev det jakt på vårtecken med katterna som sällskap ,de hade dock varit ute ett tag så jag var snart själv *ler* hittade inga nya vårtecken så än så länge är det "bara" en massa Snödroppar på väg .
Väl inne igen ser jag att Linus är utan halsband & har hår som sitter fast i ena klon - från grannens ena katt - de har tydligen "pratat" med varandra igen , Linus deppar alltid efter en sån grej & inte ens rå köttfärs hjälpte *nosbuff*
Till middag blev det typisk fredags/helgmat ,nämligen Tacos & det är aldrig fel *Mmums *

Fick en maskin tvättad & tumlad oxå .

Ang fegisar & tjuvar kan jag bara säga : Ge fan i andras grejer - köp en egen lykta om du vill sätta den vid någon grav ! !
Fegisar klarar vi oss oxå utan ,det är så otroligt lågt att hålla på som du gör - även om just du antagligen inte läser detta !
Skaffa dig ett liv istället för att jäklas med andra !

Nu ska jag se om jag kan hitta några bilder oxå ,ska vi köra en blandning idag med kanske *ler*



Nyfiken på avstånd ♥



Njuter av livet ♥
 

En längtan till sommar,sol & semester ! 


Så avslutar jag med en bild från Fårö  *gillar*

Avslutar här innan jag snöar in för mycket på mina bilder & längtan efter vår & värme *Skrattar*


Krya på er & var rädda om varandra !

Kramar om oxå såklart ♥

3 kommentarer:

  1. Hej söte vän - låter som du ändå har haft att göra ;-)
    Jag har börjat sy lapptäcke och det är du o christa som har inspirerat mig - nu äntligen blir det av
    kram o sov gott - nu kallar kalle and på mig - o janne o smilla for den sakens skulle oxå
    kram gisela

    SvaraRadera
  2. Stackars Linus då :( tur att han inte fick "stryk"
    Ja fy för tjuvar som inte kan hålla fingrarna i styr:(

    Hoppas du får en fin helg och kan pyssla med det du hellst vill :))
    Kramar om o längtar till sommaren :)

    SvaraRadera
  3. Det hedrar dig att du säger ostkrokar för det är ju det man säger... (;-)

    Det verkar vara en löpeld över landet att lyktor och sådant stjäls. Har själv varit med om det.

    Kram till dig och dina katter!

    SvaraRadera