Summa sidvisningar

onsdag 29 februari 2012

Solsken & ändrade planer med Ester ♥

Gäspar & säger Gokväll !

Ja, hade inte ställt bilen i garaget så det blev till att skrapa rutor - desto mer uppskattar jag garaget - nåt vi inte haft på 9 år .

Jobbet flöt på bra & solen kom fram även idag & det gillas !

När nu alla vet att vi fått tillökning så kan jag avslöja att våran utflykt i Måndags var till katthemet *hi hi*
det var ett fåtal som visste detta ,idag ringde de från katthemmet & undrade om vi verkligen var intresserade av Ester ,de hade varit tvungna att låta hennes mamma somna in då hon var riktigt sjuk & helst såg de att hon isf kom direkt till oss - utan "mellanhänder" - allt förhennes skull ♥
sagt & gjort ,vi hämtade hem Ester & ska nu ha henne på prov för att se om hon gillar & finner sig till rätta hos oss,dessa första timmar har gått bra iaf *nosbuff*
Den som surar mest är den vi trodde skulle vara mest på - Ozzy ♥
Samtidigt som han morrar & fräser så är han väldigt nyfiken *skrattar*


Inte riktigt nöjd *Nosgos*
Inte helt lätt att få bra kort ,men här kommer 2 till iaf :


Ja, som ni förstår har vi haft fullt upp , med att både fjäska lite för Ozzy & Linus ,men även ha lite koll på Ester ♥
Optimist som jag är så hoppas jag såklart att det kommer gå bra *Håller tummar & tassar*

Så er som jag spelar Wf med - ha överseende med mig nu ;)

ja, ska se till att komma i säng i tid ikväll - ingen som vet hur mycket lr lite man får sova i natt *gäspar*
Tur att både C & J är hemma då jag inte kunde få sem med så kort varsel .

Men ska kolla efter någon bild oxå - som det inte är någon katt på *Ha ha*

 Några Röda Solhattar från i somras



Ett ödeträd från Östergarn som jag fotade när jag & bästaste vännen Christa var ute på en av våra roadtrips !

Nu ska jag kolla till Ester & sen förbereda frukosten för i morgonbitti  !


♥Kramar i mängder till alla mina älskade nära & kära ♥ 





2 kommentarer:

  1. Ja så förvånad jag blev fast ändå inte.... kändes som kattresa när du skrev häromdagen.... Klart att det blir bra med nya tassmedlemmen.... <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att Ozzy ska ta sitt förnuft till fånga och låta lilla Ester komma in i gemenskapen. Inser han inte att han ju fått en bra lekkompis :)) fast det är klart det är ju en tjej :)
    Ang sista bilden :) det var väl då du hade en bra kartläsare *hahaha* sitter här o ler:) Kram och lycka till med Ester!

    SvaraRadera