Summa sidvisningar

tisdag 21 februari 2012

Mer snö , muskler i protest & semlor !

Gokväll i stugorna !

När ska denna eländiga vinter ta slut ?
Jo, jag vet att det ska vara vinter denna årstid & att jag är gnällig *ha ha*
Men jag är verkligen less på den nu !
Eftersom jag inte orkar trassla mig ut kl 05 för att hämta tidningen- som jag ändå läser på jobbet ,så är Fb min "tidning" & jag höll på att sätta yoghurten i halsen när jag såg på en status att det snöat i natt - var totalt oförberedd på det ,det var inte så mycket snö - men så pass att plogbilen varit framme ,väl i stan var det nästan ingen snö alls & på dagen var det bara smutsig slask .

Min vurpa igår har satt sina spår - i många av mina muskler ,är förvisso glad att inget är brutet ,men såå mörbultad ,värst är nog musklerna som håller upp huvudet & armbågen *AJJ* är inte värst kaxig idag !
Så nu har jag gnällt klart *skrattar *

Min mobil behövde tydligen en systemuppdatering , allt i mobilen uppdaterades ,visst är 1+1 ännu 2 ,men det var en del förändringar & tydligen en del nyheter -det tog dock ca 20 min att få det .

Innan jag sen åkte hem så var det inhandling av kattmat & inte att förglömma - semlor *Mmmums*
hade en ätit på jobbet ,men en till går i en dag som denna - förra året åt jag 3 st & det ska jag inte göra idag !

Hmm,som vanligt var det nåt mer jag skulle berätta - men fråga mig inte vad *ler*

En bild ska jag i af leta reda på !



Denna bild tog jag i somras i innerstan - vid Krut tornet  .

Ha det bäst & var rädda om varandra ♥

Det är inte vad du säger ,utan hur du säger saker som räknas !

♥Kramen oxå såklart ♥

2 kommentarer:

  1. Å den bilden gör att jag får sommarlängtan :))
    Hoppas ni inte får mer snö nu för ni har fått mycket denna vinter, men snaaaart kommer våren :)
    Kramar om o hoppas att musklerna rättar till sig snart.PS ska testa att skick anonymt men du vet änå vem jag är :) Kram ds

    SvaraRadera
  2. Jag igen :) det funkade ju då kan jag inte förstå varför detta inte funkar i min blogg. Det finns de som inte kan kommentera säger de.Kramar om.

    SvaraRadera