Summa sidvisningar

tisdag 14 februari 2012

Nu är jag här igen !

Hejsan !

Var ett bra tag sedan jag var här - börjar man slarva så är det kört !

Tänkte iaf försöka med ett kort  inlägg varje dag & då tänkte jag : dagens bästa & dagens sämsta - utan att spy galla eller vara för negativ * Ha ha*
Lite bilder ska det väl bli oxå - finns ju en del iaf *Oppss*

Vi börjar med igår Måndag !
Dagens bästa var posten till mig & att solen hittade fram på eftermiddagen så man kunde få njuta av det fina vädret :
Gissa vad jag hade på mig då *ler*

Dagen sämsta : det måste vara & är enögda bilister när det är mörkt - livsfarligt !
Ok om det är 1 man möter på väg till stan - men 4 st på ca 1,6 mil !


Kom just på att det inte behöver vara dagens bästa/sämsta som jag skriver om ,det kan vara orättvisor , funderingar ,katter & ja ,sånt som finns kvar därinne när dagen är slut helt enkelt .
så håll till godo med det jag bjuder på !

Så har vi idag ,vad har jag kvar att berätta ?  *Kliar de grå cellerna *
Jo , det är ju Valentin idag & tyvärr så har det blivit för mycket av det ,affärerna gör en massa pengar på detta ,jag gillar mina nära & kära varje dag på året - oavsett dag lr datum .
Men såklart blev jag glad när det kom post till mig även  idag - för att det är Alla ♥-ns dag  - Tack bästaste Christa  !

Ja, håller nog här & ber till vädergudarna om mirakel när det gäller kvällens/nattens/morgondagens väder


Ska se om jag kan hitta någon bild jag vill visa oxå . . . . 


Ha det bäst & var rädda om varandra därute i världen ♥

1 kommentar:

  1. Å så glad jag blev nu att du kommit igång igen med bloggen :) hoppas det håller i sig. Stor kram.

    SvaraRadera