Summa sidvisningar

torsdag 23 februari 2012

Morgonpigg Linus, vilsen dag ,varierande väder & vårtecken i solen .

Hejsan !

Ja, innan luften går ur mig helt så är det lika bra att anteckna dagen som varit  *ler*

Började med att Linus tyckte jag skulle vakna redan kl 03:40 ,men skam den som ger sig - först kl 04:40 ringde klockan & då hade jag visst 2 katter som var glada att se mig & tyckte det var frukostdags - även för dem *Mjauu*
Höll mig på vägen hela vägen till stan trots blåsten ,det positiva är att snön & isen försvinner fortare ,men . . .
Mycket vatten överallt ,glad att vi inte är med källare längre .

Den här vilsna dagen ,ja den kändes bara vilsen på nåt oförklarligt sätt - dessutom hade jag Fredag *ha ha*
Till råga på allt så krånglade en hiss som jag hade städvagnen i & felanmälan öppnade först kl 08 *Muttrar*
Fast jag ordnade till det ändå - så det så !

Växlande väder har vi haft idag - i morse var det regn & storm ,sen mulet & ännu blåsigt & tills sist kom solen & det var ljuvligt i solen om man stog i lä *gillar mycket*

Väl hemma så körde jag & J in ved & det var fullt av vårtecken på tomten - älskade Snödroppar !




Så här ser det ut vid grovingången - ca 1½ dm vatten .


Sist men inte minst - en bild på varje katt såklart ♥

Ozzy såg till att bli buren där det var mest geggigt & blött *ler*
Stilig så det förslår ♥ ♥


Linus håller på med sin "gos" en grej jag sytt med kattmynta i & den är väldigt nerdregglad  kan jag säga "gos"


Nu blir det tv & så intar jag ryggläge & säger som jag brukar säga på Torsdagar - bara en dag kvar & sen är det sovmorgon igen & det gillas *skrattar*
Var rädda om varandra & ge någon ett leende ♥


Kramar om som jag brukar ♥

1 kommentar:

  1. Oj med vatten då gäller det att ha täta stövlar :))
    Bilden på Ozzy är jättefin klara färger :) ja Linus också men han verkar ju upptagen o har inte tid att kolla kameran :)
    Ha de gott o kramen.

    SvaraRadera