Summa sidvisningar

onsdag 22 februari 2012

Tråkväder , flerfärgad armbåge & rastlös !

Hejsan !

Ja, har ju lovat att blogga varje dag - så det blir en kortis idag *Ha ha*

Vädret är tråkigare än tråkigast - blåser halv storm & regnar,dessutom har det utfärdats stormvarning på ön - tur man sitter inne i stugvärmen *myser med katterna* .

Musklerna börjar knnas bättre ,armbågen ser däremot ut som om jag doppat den i en färgpalett *ler & säger aj*
Gör jäkligt ont i armen när jag jobbar ,ringde & bad faktiskt om hjälp ,hoppas jag får det !
Tur det bara är 2 dagar kvar av veckan .

I dag är det brorsornas dag, de skulle ha en "spela/äta gott,umgås & snacka strunt"dag & det blir väl hämtning vid bussen senare ikväll .

Har varit lätt rastlös sen jag kom hem ,vet inte varför & har inte fått så mycket gjort annat än vikt lite tvätt ,ja spelat både Wf & på Fb har jag såklart gjort - men det gör jag ju varje dag *skrattar*.
Man behöver ju inte göra en massa varje dag ,men det skulle behövas en hel del - som får vara till en annan gång !

Vad vill ni se för bild då ? Pelargoner ?  Sommar ?  Katterna ?
Kanske kan jag få till någon slags kombination *ler*
Detta hittade jag i "gömmorna"

Kunde inte motstå denna bild med Tulpaner !



Detta är några av alla Pelargoner jag hade i somras , kanske är det 1/4 del av alla Pellisar !


Detta är första "riktiga" bilden på Linus & Ozzy ihop ♥

Var rädda om varandra & ta vara på dagen , i värsta fall kan man ha varit glad i onödan !

Kramar om er oxå ♥

  

1 kommentar:

  1. Bättre en kort blogg än ingen alls :)
    Bilderna är jättefina speciellt den på katterna :)
    Kram

    SvaraRadera