Summa sidvisningar

tisdag 28 februari 2012

Växlande väder,bokrea,ved & pizza !

Hejsan !

Ikväll är jag mer än lovligt trött så det blir snart sängen för min del *gäspar*

Till att börja med så glömde jag berätta igår att jag fyndade på Ica Maxis bokrea - en bok till J av S King som han inte hade & så blev det Liza Marklund till mig - så skulle jag inte ha nåt att göra så kan jag ju läsa iaf - när jag nu ska hinna det vet jag inte *ha ha*

Igår var det ju riktigt vårväder & vips så var det vinter i morse igen *ogillar blötsnö & modd*,senare övergick det till regn för att på em sen bli sol ,allt blir så mycket roligare då & man blir piggare & gladare av solen .
När jag kom hem så höll C & J på med ved ,de hade även flyttat 2 tunga skåp ,så jag & J körde in ved & C klöv grövre bitar.
Efter en stunds paus bar det av till stan för att hämta middag - pizza på stans bästa pizzeria *Mmm*

Vi hade även Ozzy på bordet ,tro det eller ej - men han snodde inte nåt från våra pizzor *Wow*

 
Nu ska räkningarna betalas & sen blir det sängen för min del - ska ju orka med morgondagen oxå .

Ska bara ge er 2 bilder till *ler*


Har sällskap av Linus på toa - väldigt sällskapssjuk kan jag säga ♥


Från början satt även Linus här,när jag tog fram kameran så gick han *ler*

Kramar i mängder till mina älskade vänner - ni vet vilka ni är ♥

1 kommentar:

  1. Sol gör saker å ting lättare.... Ved, ja det behöver jag oxå skaffa.... suck..... <3
    Kramar C

    SvaraRadera