Summa sidvisningar

måndag 27 februari 2012

En solig måndag med utflykt & semla till tv:n !

Gokväll i stugorna !

Så var det då måndag - igen !
På gott & ont att veckorna försvinner i en rasande takt - dagarna blir längre, vårtecknen kommer efter hand & framför allt - det blir varmare & det gillar vi *ler*  riktigt längtar tills jag kan gå barfota ute *Mmm,gräs mellan tårna*
Men det var riktigt skitiga golv på jobbet ,märks att det var många resande i helgen .
Känns som om det var evigheter sen ,men solen har varit framme hela dagen - riktigt skönt att stå mot en husvägg & vända upp ansiktet & få njuta av strålarna - ni vet de där första varma strålarna som gör så gott för både kropp & själ *Gillar*
J hade varit i stan & kom ner till mig på jobbet & det blev en tur till Maxi innan vi åkte hem - släppte av J & in i bilen klev C & där började våran utflykt som vi bestämde oss för på fm  & utan att säga för mycket - utflykten var väldigt trevlig & mycket givande ,mer tänkte jag inte avslöja än -vi suger gärna på den karamellen själva ett tag till *Hi hi*
Men ni som känner mig kommer nog att säga sen: Aha ,förvånar mig inte !  *skrattar*
Hade missat en del på Maxi så det blev en vända till innan vi sen åkte hem .

Kände att jag började mattas av så det blev en kopp kaffe & ett alltid så trevligt samtal till min allra bästaste vän Christa *Kramar om dig*

Nu kollar vi på tv & ska snart inta en semla - trots att det är en vanlig måndag ,semlor är gott !

Men som jag alltid brukar göra & även tänker göra idag så är det att dyka ner bland alla mina bilder *Kopplar in externa hd* 


Börjar med en bild på älskade Ozzy ,ca 7 mån på bilden ♥


Linus visar sina huggtänder ,nja - han gäspar !




Dessa underbara färger som hösten bjuder på ! 


En bukett från förra sommaren !

♥Avslutar med att krama om den som vill ♥


2 kommentarer:

  1. Åh så härliga bilder på dina sötingar - jag längtar oxå till det blir varmare - har snart sytt mitt lapptäcke klart - tänker på dig när jag syr för du har la sytt ett o annat täcke eller hur ;-)
    kram gisela

    SvaraRadera
  2. Men guuud vilken rolig bild på Linus :) att du har kunnat "knäppa" i precis rätt ögonblick :)) Ozzy har minsann växt till sig sedan den bilden togs :)

    Ler och kramar tbx :)

    SvaraRadera