Summa sidvisningar

söndag 19 februari 2012

Vårtecken ? fikagäster & söndagsångest !

Gokväll i stugorna !

Ja, i morse när jag vaknade så regnade det - det positiva är att snön försvinner ,senare på dagen hittade även solen fram & det var ljuvligt ute & då kändes det som våren kommer i år igen & den längtar jag efter & att få se vad som döljer sig i rabatterna & runt husknutarna .

På eftermiddagen fick vi fikafrämmande & jag är övertygad om att katterna gillade det - de fick en massa gos & mys & Ozzy fick även visa sina klor när de lekte med honom ♥
Det var t om så att M fick hålla i honom & ha en egen mysstund med honom & det är inte många som får göra det - så hon är klart godkänd *Nosbuff*

Fick lite gjort på mitt "projekt", hann rita en hel del & när jag klippt ut dem så är det "bara" att få till ett mönster *Hmm*

Blir inga bilder idag då vårat internet är seeegt - segare än kall sirap *ogillar*

Men då kommer vi till sista ordet i rubriken & det är Söndagsångest . . . . .

Vet inte varför ,men jag har kommit på mig själv med att bli rastlös på söndagseftermiddagarna , kommer inte till skott med något !
Är inte orolig över nåt på jobbet - vet ungefär vad som väntar mig ,väglaget kan jag inte råda över & detta fenomen med ångesten/olustkänslan infinner sig med jämna mellanrum året om .
Egentligen är det inte ångest i den bemärkelsen ,men en stor olustkänsla infinner sig iaf .

Nu är det snart dags att sova & ladda för en ny vecka med nya möjligheter & kanske även utmaningar !

Var rädda om varandra & ta vara på dagen !


En kram är väl oxå på sin plats ♥

1 kommentar:

  1. Klart att våren kommer även i år vi vet bara inte när :))
    Den där olustkänslan du drabbas av på söndagar skulle nog många känna igen sig i, klart mysigare att vara hemma än att behöva gå iväg o jobba. För att känna så behöver man inte vantrivas på jobbet utan hemma är bäst helt enkelt.
    Kul att du kommit in i bloggrutinen igen :)) Kramar om och hoppas du får en bra vecka.

    SvaraRadera