Summa sidvisningar

lördag 25 februari 2012

Sovmorgon,fota ögonbottnarna ,vårkänsla , pyssel med lite av varje & lördagsgodis !

Hejsan !

Då var det Lördag igen & dem gillar jag för det innebär sovmorgon ,idag ledsnade jag när jag vaknat 3 ggr innan kl 07:30 ,så då klev jag upp & hämtade tidningen & drack kaffe ,spelade lite Wf & kollade Fb innan jag sen åt frukost & läste papperstidningen - bara jag & katterna *ler*

Sen bar det av till stan & återbesök på ögonmottagningen på lassis ,de ringde i torsdags & sa att de har en drive & försöker komma ikapp & har därför öppet som idag .
Det gör inte ont ,men prata om att bli bländad & man ser alldeles suddigt på nära håll & kan  inte läsa på flera timmar *Hmm*
Innan jag åkte hem så var jag till Zoomarket & inhandlade nytt halsband till Linus ♥
De hade dessutom utförsäljning på en del - såg det när jag kom fram till kassan så det blev 2 extra - går åt i detta huset *skrattar*  kostade de bara 10:-/st .
Istället för datorn/Wf så blev det omplantering av en del blommor som var mer lr mindre akuta, tvättade ,vek tvätt,vattnade blommor & så hittade jag några till som jag planterade om ute - bara för att jag hade en sån vårkänsla i kroppen *gillar*
Trots att vissa säger att våren kommer först i Maj ,men inte då - våren är på väg !
Men döm om min förvåning då J helt plötsligt sa : Det snöar !
flingorna var sååå stora ,  tur det inte stannade kvar & slutade efter ett tag .

Katterna fick tonfisk idag till middag - fredagsgott på en lördag ♥ nu sover de så gott & lär nog göra några timmar till *nosgos*

Nu blir det melodifestival & en skål med smågodis *Mumsigt*

Fast någon/några bilder ska jag dela med mig av ,ska bara kika in i hårdisken & välja några *Hi hi*




Äppelträd i blom - längtar dit !


Nyplockade hallon hör sommaren till *Mmm*


Självklart kort på missarna - in action ♥


Önskar alla en fortsatt bra & trevlig kväll & helg !

♥Kramar till er alla ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar