Summa sidvisningar

söndag 26 februari 2012

Snålblåst en söndag med innepyssel !

Hej på er !

Internet är segt så vi får se hur långt detta blir *muttrar*

Ja, vindarna var riktigt kyliga redan i morse & katterna som skulle ut till vilket pris som helst - tills jag öppnade dörren *ler*
Vi fick kaffegäst som under dagen hjälpte oss med en del pyssel - sånt som ingen av oss fixar själva - Tack för all hjälp Håkan !
När "gubbarna " pysslade med sitt så lånade jag golvytan i M:s rum för att kunna nåla ihop delar till mitt senaste projekt ,med paus för kaffe & lite annat plock .

Lusten att gå ut för katterna visste till slut inga gränser så på eftermiddagen så var de nog ute nästan en hel timme *Wow*
När jag sen kom ur duschen så låg båda i våran säng & tvättade varandra *gos & mys*
Ja, sen har det inte hänt nåt särskilt förutom det dagliga med mat & disk .

Känner samma olust över att det är söndagkväll & jag ska upp & jobba igen - lär väl bli en del att göra då det är sportlov denna vecka som kommer & då är det fler resande .
Ska man se det positivt & det gör jag *ha ha* så är det inget mot vad det är på somrarna !

Ska leta reda på någon bild & sen fortsätta se på Så ska det låta - gillar det programmet - så det så *ler*



Förra sommaren på Fårö ,nyfiken som jag är *Hi hi*
Längtar till i sommaren då jag & Christa åker till Fårö igen *ler*


Trött Ozzy bland mina tyger 


Trött Linus sover gott bland alla skor 


Ha det bäst tills nästa gång vi "ses"
Kramar till de som vill ha ♥

1 kommentar:

  1. Njuter av dina bilder och speciellt den översta :) Sitter och ler och minns och längtar även jag till sommaren då vi ses igen <3 Kramar om.

    SvaraRadera