Summa sidvisningar

tisdag 17 april 2012

Allergiprat, ved i kubik & några bilder !

Gokväll på er !

Sitter här & är mer än trött - som vanligt så här dags *gäspar*

Idag på vårat personalmöte kom det en allergisköterska ,vi har ju en del allergistäd på en del skolor .
Det var riktigt intressant & hon var duktigt ,var riktigt bra info på ett bra sätt .
Med allt från kvalster till pollenallergi .

Innan vi åkte hem från stan så hämtade vi Esters medicin ,den cirkusen kan ni läsa om i katt-bloggen .

Vi åt sen lite mellis & pausade en stund innan det var dags att köra in ved ,tror det blev 8 skottkärror -klarar oss iaf i några dagar .

Igår kom hyresvärden med våran ved & det luktar så otroligt gott om ny-kluven ved *Mmm*


Stog med näsan ovanför & det luktar så gott !

 Nytagen bild på vårat hus .


 Malte & Stoneface 


 Valdemar

Malte , Valdemar & Stonface har jag fått av min allra bästa vän & jag är lika rädd om dem varje år - men nu  när våren är här så är de välkomstkommite !

Klockan är nästan för mycket igen & jag måste sova - är ju 3 dgr kvar denna arbetsvecka *gäspar*


Ha det bäst & var rädda om er ♥

1 kommentar:

  1. Oj det var mycket ved ! Förstår om det är jobb med att få in den ;)
    Längtar tills jag får se huset o även insidan, det
    ser så mysigt ut.
    Malte,Valdemar o Stonface pryder sin plats :)
    Ska kila till kattbloggen också och se hur det går med Ester.
    Kramar om.

    SvaraRadera