Summa sidvisningar

fredag 20 april 2012

Äntligen fredag & Födelsedags"barn"

Hej på er !

Jag klev upp i morse & konstaterade att regnet vräkte ner - tur jag jobbar inne såna dagar *glad*.

Förflöt riktigt bra på jobbet & innan jag åkte hem så blev det en vända in på både ÖB & Maxi - div tillbehör till kvällens middag *Mmmm*
Vi åt vitlöksmarinerad  fläskytterfile med pommes shateau & bea.sås ,till det så var det premiär för det nya vinet som kocken Per Morberg gett ut - det var riktigt gott ,men lite överreklamerat !



 Till dessert serveras idag :


Det regnar ännu - men vad gör väl det när jag är ledig & inte behöver gå ut - inte på hela helgen om jag inte vill *härligt*


Dagens grattis !
Innan jag avslutar & fortsätter med fredagsmyset så ska jag passa på att gratulera världens bästa Björn  - Björn Skifs som idag fyller "pensionär "
Hip hip hurra & stort grattis till världens bästa Björn idag !




Ha det bäst & var rädda om varandra där ute i vida världen !
Kramar till den som vill ha såklart ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar