Summa sidvisningar

måndag 30 april 2012

Valborg men ändå en vanlig dag !

Hej på er !

Ja, idag är det valborg & många är de som kollar på brasan , grillar & även super skallen i bitar - det starkaste vi druckit idag är kaffe & nu sitter vi hemma & gör ingenting - är helt ok för mig ,har ju trots allt jobbat & varit uppe sen i ottan *gäspar*

Som alltid så är måndagar skitiga & för varje måndag som går så blir det skitigare eller ska jag säga : välanvänt kanske *ler*
Hur som så var det riktigt skönt att få åka hem idag - vädret var ju på topp & idag var första gången i år så slog jag på AC:n i bilen *Puh*

Gjorde rent i lådorna åt katterna & så hällde jag upp ett glas kaffe som jag tog med ut & bara så där så hade jag hamnat hos grannen som även hon njöt av vädret - såå otroligt underbart väder !

Sen blev det iaf lite planterat av det som inte hanns med igår & när C kom hem hade han köpt ännu mer Pellisar till mig *ler* Tack för dem Christer !

Även idag blir det några bilder

Se , så stora Rabarberna blivit !

 Min älskade blomvagn är på plats igen - även i år med Pelargonier 


Förutom att grannens ena hund skrämde livet ut både Ozzy & Linus så har det inte hänt nåt särskilt .
Ja, jag har förstås deklarerat - så smidigt att göra det direkt på nätet .


I morgon är jag ledig & det är inte alls fel att få sovmorgon igen *Ler*
Blir en vända till stan för att uträtta några ärenden ,men annars så är inget inplanerat som tur är .


Avslutar med en helt unik bild - som jag aldrig trodde jag skulle få ta ♥



Ha det bäst,var rädda om varandra & ta vara på dagen ♥



1 kommentar:

  1. Ser att du fått den gamla vagnen med dig ;-) det gillar jag ,den är så fin.
    De är ju för söta katterna synd att inte Ozzy också var med fast han var väl uppe i något träd :-)
    Kram

    SvaraRadera