Summa sidvisningar

lördag 21 april 2012

En Lördag med vårtecken,livskvalitet & trädgårdspyssel

Hej på er alla !

Så härligt det är med helg ,började med sovmorgon - alla utom Ester som tyckte vi skulle leka kl 04 *sötnöt*
Fm gick i lugnets tecken med kaffe & tidningen ute på trappen ,frukost i godan ro & lite småplock .

Resterande tid av fm så var jag ute med katterna - t om Ester fick gå ut idag när solen hittade fram & gissa om hon njöt - full av energi & bus - kommer finnas bilder i kattbloggen sen .

Blev en snabbtur till stan för att hämta upp J & sen fortsatte jag i trädgården nästan direkt vi kom hem .

Hittade fler vårtecken & några kort blev det - ovanligt va *ler* 

Pioner  i massor 

Minipåskliljor runt vad som ser ut som en gammal flaggstång

 Morgondagg i ett Lupinblad

Kejsarkrona i knopp 

Som vanligt - nästan iaf *ler* så var det nåt mer jag hade tänkt orda om - frågan är bara om vad ?

Jo , nu vet jag !
Var in till grannen i ett ärende & hade lite fjäsk (godis) med till hennes katt som gömmer sig när det kommer nytt folk - men ,hon kom fram & åt t om av godiset ur min hand *gillar mycket*
Fick dessutom fick jag klappa & kela med henne *nosgos*Det var så pass att hennes matte reagerade & blev glad .

Nu blir det tv & Kvällen är din - först så ska jag dock uppdatera även kattbloggen med några bilder .

Var rädda om varandra & ta vara på dagen !


Kramar oxå såklart ♥ ♥


1 kommentar:

  1. Så härligt det ser ut... jag längtar så efter att våren ska komma lika långt här som hos dig.
    Ha det gott finaste.
    Puss och kram

    SvaraRadera