Summa sidvisningar

lördag 14 april 2012

Utbildning , härliga fredag ,krasslig & vårväder med plantering !

Hej på er alla !

Några dagar sen jag var här ,men jag har haft att göra - jag lovar !

I torsdags så var det först jobb för att sen åka till Suderbys herrgård på utbildning i kundbemötande bl a .
Den var över förväntan & det var roligt att träffa nya(för mig) kollegor som jobbar på södra delen av ön .
Det var grupparbeten & så var det både frukost,lunch & eftermiddagskaffe *Mmmm*

Fredag är alltid fredag - trots att det var den 13:e ,det enda jag råkade ut för var att det började lysa lampor i bilen som inte ska lysa - igen !
Fast ett tel.samtal senare så fixar det sig med dem på måndag !
Vädret var allt annat än bra - regnet vräkte ner - trotsade vädret & kikade bl a in på 9 liv -katthemmets egna loppis ,bl a så fyndade jag en löpare att ha på köksbordet för 20 kr *gillar*
Andra fynd jag gjorde innan jag hämtade upp J tänker jag tiga om *Hi hi*Ja, Christa - det är till dig *ler stort*
J mådde inte bra & lade sig för att sova några timmar- trol feber & även halsont *krya på dig*
Själv var jag trött så jag somnade innan jag visste vem som åkte ur Lets dance .

I morse vaknade jag flera ggr innan kl 08 & konstaterade att regnet hängde i luften,jag mådde allt annat än bra *ogillar*
Till slut så tyckte katterna att jag sovit klart så jag & Linus hämtade tidningen -trevligt herr-sällskap !

Solen hittade till slut fram & genast så begav jag mig ut & planterade lite



Efter mat - CH:s egna hemgjorda hamburgare *Mmmm* & disk så var det då dags för kaffe & det avnjöt vi ute i kvällsolen - med ljuv musik från fåglarna - livskvalitet !





Ja, nu har jag delat med mig av några dagar i mitt liv igen & jag återkommer !

Ha det bäst & var rädda om varandra - lova det ! 



•*´¨`*•¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•

Försök att visa din uppskattning
för någon idag,ge uppmuntran
En komlimang som du menar
I den stunden du gjort detta
kommer du att finna att du
gläds med människan du
givit ett varmt o menat ord

•*´¨`*•¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar