Summa sidvisningar

tisdag 10 april 2012

Lite gnällig så här på en Måndag !

Hej på er !

Ja, så var det en ny vecka igen , på gott & ont att veckorna rinner iväg !

I morse var inte så mycket att orda om - sällskap av katterna & sen satt vi som 2 dönickar in till stan *Trötta*
Väl på jobbet var det genast full fart & jag hade totalt missat att det var extrabåt idag "hoppsan"
Men att ställa om & vara flexibel är ju inget problem för mig .
Tur att det städades i Söndags för annars så hade nog hela stället varit mer än genomskitigt *Usch & fy*
Allt var välanvänt & p-korgarna & toorna likaså , kändes som en försmak av vad som komma ska - sommar & turister !
Om jag ska hitta nåt positivt så är det att det syns verkligen att man städat "ler"   Heja , heja ! !
Det jag gillade mindre var att ett ställe på jobbet skulle det vara utbildning & de ville att jag skulle ta det värsta - men de skulle börja om 5 min ! Om jag bara vetat innan . . .

Måste bara få gnälla av mig lite !

Efter lunch så ringer Ch - han ska hämta min bil & försöka få en tid genast på besiktningen - det var nämligen körförbud 1 April *Aja baja oss*
Hjälper inte att vi inte fått någon kallelse - det är upp till oss & ingen av oss hade en tanke på det !
Så den största rosen idag går till han som såg till att C kunde få besiktiga min bil idag - som såklart gick igenom !
Tack C för att du ordnade det !

Ja, när vi sent omsider kom hem var det bara att fortsätta göra nytta & nu är vi mätta & trötta - iaf jag *ler*
Dessutom ska jag gnälla lite till - har haft sånt tempo på jobbet idag så det känns som träningsvärk *ogillar*, dessutom så både blåser det halv storm & regnar nu - misstänker att Linus är i ladan eller hos grannen i hans ladugård & pratar med kossorna *Muu *

Nu ska jag faktiskt lägga mig i soffan & kolla på tv en stund & sen blir det nog sängen & antingen tv lr en bok - det är hockey på tv & den klarar jag mig utan !

Har förresten en idé , Tänkte starta en till blogg - för mina älskade katter ♥


Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig . 
Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat . 
(Nalle Puh)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar