Summa sidvisningar

söndag 1 april 2012

En helg i lugnets sällskap , strejk & 4 4 4 !

Här vaktar vi !


Ja, ännu en helg har gått & jag har inte förtagit mig precis ,det jobbigaste/tyngsta har nog varit att bära in vedkorgen *Ha ha*
Men jag har oxå haft chans att vila & göra saker i min egen takt & även gjort  sånt jag velat göra *ler*
Har t om strejkat , det ni !
Var igår morse när C sa kl 07 att det snöade för fullt - då bestämde jag mig för att strejka med allt vad utanför dörren hette ,  klarade det nästan - var ju tvungen att kasta sopor & hämta tidningen !

Fick gjort lite av varje , bl a så blev blommorna ompysslade & vattnade - med avbrott för än det ena & än det andra - men vad gjorde väl det *ler*

Idag har jag mest suttit vid min symaskin ,sytt ihop en massa remsor som sen ska bli ett . . . . . 

En ledtråd kan jag bjuda på : 


4 4 4 - kan ni ana vad det betyder ?  Neej ,visste väl det !
Då kan jag avslöja att det är 4 arbetsdagar, 4 dagar ledigt & sen 4 arbetsdagar igen  - så skulle det vara oftare *gillar*
Ja, avslutar med 2 bilder till :

Ozzy mumsar på musslor & räkor som C sparade från sin pizza .


Denna skopa ska Ester dricka vatten ur när vi är ute - trots att det finns "riktig" vattenskål ,kallas visst egen vilja ♥ ♥


☆:*´¨`*:.☆,¸.☆:*´¨`**:.☆
Visa dig själv att du 
kan/vill/vågar
gå mot strömmen
För att finna din egen
styrka i dig själv
Inse att du kan förändra
" Ditt Liv"
:*´¨`*:.☆,¸.☆:*´¨`**:.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar