Summa sidvisningar

fredag 6 april 2012

Morgonmys,ved ,städ,tvätt , tråkväder & en älskad pappa !

Hej på er !

Somnade igår kväll med Ozzy intill mig & vaknade med . . .  Ester som kom upp & lade sig precis intill mig - nästan i ansiktet *nosgos*& lade sig raklång på sidan & bara myste ner sig & började spinna - behöver jag säga att vi hade det jättemysigt & somnade om *gillar*

Efter frukost & div morgonsysslor så begav jag & J oss ut i regnet för att köra in ved & det blev iaf  8 skottkärror ,så nu kan det få komma snö i morgon om det vill !

Sen fanns ingen återvändo - ut med mattorna & få dem ruskade & en del hamnade i tvättmaskinen .
Så fick "sugmonstret" jobba & h*n blev mätt vill jag lova *Ha ha*

Mellan varven så blev det såklart både gos & bus med katterna - idag är nog första dagen det har känts som om det har varit harmoni mellan dem hela dagen - hoppas det håller i sig bara *Håller tummar & tassar*
Ozzy rymde fältet , Linus var ute & Ester brydde sig inte om dammsugaren , däremot så var Ester väldigt nyfiken på svabben !
För att inte tala om när jag försökte bädda rent i sängen - hon var som ett vilddjur med turbofart & jag fick mig många goda skratt !
Medan jag bäddade så lagade C maten - det blev pastagratäng & till det ett glas rött *Mmm*

Så var tanken att jag skulle bege mig in i duschen ,då ringde telefonen & det var min älskade mamma, ,allt för sällan vi pratar med varandra så nu fick vi prata av oss iaf  *Världens bästa mamma*
När vi ändå är inne på föräldrar :

Idag så går mina tankar till min älskade pappa som lämnade mig/oss 1985 *tårar*
Idag skulle du ha fyllt 68 år ♥
Stor ,stort grattis på din födelsedag idag , var rädd om dig ♥


Nu är jag iaf nyduschad & sitter vid tv:n & kollar Lets dance ,njuter av att jag ännu har 3 hela dagar kvar av ledighet ,som jag tänker ta vara på på mitt sätt - bara vara & göra det jag känner för att göra - så det så !

Ska även bli härligt att få krypa ner mellan rena lakan - ni vet den där känslan *Mmm*

Innan jag spånar iväg för mycket så avslutar jag här med några ord !


☆:*´¨`*:.☆,¸.☆:*´¨`**:.☆

Visa dig själv att du 
kan/vill/vågar
gå mot strömmen
För att finna din egen
styrka i dig själv
Inse att du kan förändra
" Ditt Liv"

:*´¨`*:.☆,¸.☆:*´¨`**:.


♥ Kramar om er alla  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar