Summa sidvisningar

lördag 7 april 2012

Vintervit påskafton med blandad kompott !

Hej på er ! 

Ni har väl ätit lagom av allt idag ? *ler*

Men jag börjar från början & då var kl 05 & jag vaknade & var kissnödig - trött som jag var så tassade jag in på toa & ser då i fönstret att det är vitt ute - kryper ner bredvid Ester i sängen & somnar snabbt om *Mmm*
Sedan dess så har det både snöat & blåst fram till em *ogillar*



Pysslade med det vanliga & även strykning av mina "remsor" stog på agendan ,fick även övrig stryktvätt klar .

Jag gör inte så stor affär av påsken ,det som är påsk här är maten & lite godis - fick dock inte upp några påskfjädrar ute som jag hade tänkt *Hmm*

Katterna sov mest hela dagen - Ester t ex klev upp strax före kl 14 idag - desto piggare var hon då ,lyckades iaf ta en bild på henne *mysigt*


Linus vågade sig ut efter mycket om & mjauu- Ozzy hängde på - såklart *ler*

Sen har eftermiddagen rullat på med lek för katterna & påskmat för oss - lite gott & blandat av det mesta som hör påskmaten till .

Kvällen har ägnats åt att "bara vara" ,titta på tv & lite spelande *skrattar* - som vanlig då !

Nu blir det nog tv en stund till för jag väntar på att ett videoklipp ska laddas upp på Fb - katt-relaterat såklart *gos & bus*


,¤°´'`°•.¸¸.•°´'`°¤,¸¸,¤°´'`°•.¸¸.•°´'`°¤,¸¸,¤°´'`°
♥♥♥♥ Önskar alla en fortsatt trevlig helg .♥♥♥♥
`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°

Kramar om er såklart ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar