Summa sidvisningar

tisdag 24 april 2012

Ekorrhjulet snurrar på & jag följer med !

Hej på er !

Skriver mest för att ni ska veta att jag lever .

Hjulet snurrar vidare & jag springer med . . .
Samma vanor & rutiner för var dag ,bara små skillnader beroende på dag .

Förutom i morse när jag vaknade hastigt & kollade på klockan ,ni vet hur det är precis när man vaknar & inte gnuggat sömnen ur ögonen ,så jag snabbt ur sängen ,in på toa ,gjorde rent hos katterna & först när jag skulle äta frukost så såg jag på mikrons klocka att jag sett en hel timme fel - så den var bara strax efter kl 05 *pustar*

Väl hemma från jobbet så blir det kaffe & som det varit igår & idag så har vi haft bra väder - som tur är .
Då gör jag sällskap med katterna & Ester får lite frisk luft *nosgos*

Sen är det nästan dags att börja med maten & när det är klart så har luften gått ur mig & då tar jag kaffeglaset med ut i den härliga vårkvällen & bara njuter av tillvaron & fågelkvittret *livskvalitet*

Just nu längtar jag till sommar & semester - mest av allt då min allra bästaste vän kommer till ön & då gör vi ön osäker från norr till sudret *härliga tider*

 

Var rädda om varandra & ta vara på dagen !

Självklart så kramar jag om er alla ♥ ♥

1 kommentar: