Summa sidvisningar

söndag 29 april 2012

En alldeles lagom söndag - trots gråväder !


Gokväll i stugorna !

Ja, idag sov jag iaf till kl 08 ,ute var det gråare än gråast ,men jag gjorde som jag alltid gör när jag är ledig *ler*
Dricker mitt kaffe ,spelar lite Wf & kollar Fb - allt i godan ro innan jag börjar dagen .

Idag var det tvättmaskinen som var mitt sällskap & sen hängdes första maskinen ut på tork - luktar så gott om tvätt som hängt ute *Ljuvligt*

Blev även en massa småplock - ni vet sånt som märks när man inte gör det !

Var även tvungna att köra in ved ,blev bara 4 kärror idag .

Satt vid symaskinen en stund & sydde till katterna & minns jag inte helt fel så är det tyger som jag fått av dig Christa *ler*

Ja, så skulle jag ordna med blommor som ska vara i trädgården - Pelargoner & Stjärnöga som C hade köpt till mig idag , men från ingenstans så kom en migränliknande huvudvärk & frossa - slutade med att jag lade mig i soffan 1 tim ,huvudvärken är ännu kvar - dock i mildare form som tur är .

Min vana trogen så har jag varit på jakt i trädgården efter vårtecken , eller kanske ska säga vårbilder . för våren är ju här nu .
Växer vid ena muren 


Wow ! 


 Växer vid trädgårdslandet 


 Dessa är okända för mig - växer i en lite klunga mitt på gräsmattan 


Ja, nu är det dags att sova ,ännu en arbetsvecka står för dörren & det är sista veckan i April - vart har denna månad tagit vägen ?
Dessutom så får jag kliva upp själv i ottan igen för J har jobbat klart för denna gång - hoppas på att det blir mer *håller tummarna*

Ja, det var en dag i mitt liv ,hoppas att även ni haft en bra dag !

Som vanligt så avslutar jag med :
Ha det bäst & var rädda om varandra ♥

Kramar om er oxå som jag brukar ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar