Summa sidvisningar

måndag 9 april 2012

Blandat kompott !

Hej på er alla !

Ja, nu är ledigheten & påsken över - på gott & ont *Hmm*

Igår så vaknade jag av solen ,men var tyvärr för kallt för att sitta ute .
Fick dagen att gå trots att inget var planerat *Ha ha*
Ozzy & Linus var nog de som var ute mest - som vanligt ♥

Några timmar tillbringade jag iaf vid syet & fick alla remsor hopsydda - hade L som sällskap ♥


Kvällen ägnades åt "ingenting" , m a o - tv & Fb *småler*
Att ett forum kan vara så beroendeframkallande , men jag har oxå träffat nya vänner & hittat gamla vänner sen tiden man var tonåring & gick i skolan .

Även i morse var det kyligt - satt halvvägs ute när jag drack kaffet *Brr*

Fick oxå urplockat i bilen - hade kvar både spännband & stroppar sen vi flyttade & det var väl dags för dem att inte ligga kvar där *skrattar*
Hittade även läskburkar som "några barn" lämnat när de blev tomma - nu ligger de iaf i återvinningen .

Tredje gången han tvättar Ester - bara idag ♥
Kolla noga på Ozzy så ser ni hans tunga & Esters huvud är mellan hans framben .


Så här trött blir man sen ♥


Alla blommor fick vatten & pysslades med - nåt jag själv bestämt att jag ska göra på Söndagar annars *Hmm*

Ja , så har även denna dag gått & nu ska jag kura i soffan & ladda för dels en ny serie som börjar på tv - Alcatraz & sen är det bara sova kvar - återstår att se hur det går *ler*

Innan jag avslutar så ska jag försöka ladda upp ett filmklipp på - katterna såklart ♥



Passar på att även ladda upp ett klipp när Ester för allra första gången leker med en leksak .




•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•¸.•*´¨`*•.¸¸.*•.¸¸.•*´¨`*•¸.•*´¨`*•.
Ha en riktigt skön vecka , hoppas ni får njuta av vårsolen.♥♥♥♥
•*´¨`*••*´¨`*•.¸¸. •*´¨`*•¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*••*´¨


Kramar om er alla - som alltid ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar