Summa sidvisningar

onsdag 11 april 2012

Vänliga ord , blomster & ett vårtecken !

Gokväll på er !

Börjar med att berätta att jag fixade en kattblogg igår efter att jag varit härinne , den som vill kan läsa Älskade katter ♥

Ja , ska väl få ihop några ord härinne oxå hade jag tänkt .

Igår var jag lite gnällig *ler* ,vill bara säga tack för de vänliga orden i morse om mitt jobb - de värmde !
Passar oxå på att säga Tack till dig Christer för den fina Orkideen du köpte till mig *gillar*

Innan vi åkte hem så var jag taxi & sällskap till M som behövde få lite handlat & så är det alltid kul att träffas & snacka lite strunt , J var oxå med - dock väldigt trött *gäspar*

Väl hemma så blev det kaffe ,några småkakor *mums* & lite Wf innan jag lät Ester rasta mig lite ,riktigt skönt att vara ute & "bara vara" .

Hittade fler vårtecken - Myror i massor !


Sen var det dags att köra in ved - vi fick in 6 skottkärror innan vi gav upp - trötta .

Resten av eftermiddagen har vi inte gjort mycket - någon av oss & nu blir det tv .

I morgon blir det en stund bara på jobbet & ta det värsta ,sen är det en heldagsutbildning på Suderbys -herrgård - kundbemötande & självkännedom .



•*´¨`*•¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•

Försök att visa din uppskattning

för någon idag,ge uppmuntran

En komlimang som du menar

I den stunden du gjort detta

kommer du att finna att du

gläds med människan du

givit ett varmt o menat ord

•*´¨`*•¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar