Summa sidvisningar

måndag 16 april 2012

Fullt upp från morgon till kväll !

Gokväll i stugorna !

Ja, jag har intagit soffläge & där tänkte jag bli kvar ikväll "ler"
Redan tidigt i morse var det full fart ,med tanke på att det är måndag så var det ändå ok på jobbet - förutom att C var ute efter den sista minuten när han skulle med båten ,men han kom iaf med som tur var !

När jag slutade så var det raka spåret hem & vi släppte ut katterna ,jag hann med en kaffe & några mackor innan vi begav oss av till veterinären i Roma , mer om besöket där kan du läsa här gotlandskatter

När vi var klara där så blev det bilverkstan nästa - en lampa på instrumenteringen som inte ska lysa ,visade sig att det antagligen är dåligt kvalitet på kontakten som de satte i vid förra besöket - så det var snabbt avklarat .
Som tack för den snabba & bra servicen så hade jag köpt Gofika till dem - de älskar sånt *hi hi*

Då vi var klara där så blev det stan nästa & hämtning av pizza *Mmmm* 
Ibland - men bara då är det gott med pizza !

Antagligen var vi väldigt hungriga för vi kastade i oss maten - med resultatet matkoma !

Ester gick & åt lite - som kom upp igen *lilla kraken* sen lade hon sig i våran säng & sov vidare .
Nu har hon kvicknat till & kollar vad "grabbarna" gör - de gör nästan vad som helst för att få gå ut ,men nu är det kväll så det är bara för dem att hålla sig inne !

Själv har jag intagit soffläge & blir kvar där någon timme till .
Känns att det varit full fart i ett hela dagen & då går luften ur mig när jag kopplar av .

Hoppas eran dag oxå varit bra !

 •*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•¸.•*´¨`*•.¸¸.*•.¸¸.•*´¨`*•¸.•*´¨`*•.

Ha det bäst & var rädda om varandra ♥ ♥

•*´¨`*••*´¨`*•.¸¸. •*´¨`*•¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*••*´¨

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar