Summa sidvisningar

onsdag 25 april 2012

Energi & en doft av sommar !

Hej på er !

Ja, nog för att jag var trött i morse så har jag haft bra flyt på jobbet & tiden bara sprang iväg *hoppsan*

På lunchen tog jag & J en promenad i hamnen & passerade då glassmagasinet  som gjort en ordentligt makover - jisses så snyggt & fräscht  det var - lovar att det kommer att bli många besök där *Mmm*
På väg tbx till jobbet så hade det börjat regna - tro det eller ej ,men det luktade sommar !!

Energin fanns det lite kvar av när vi kom hem så jag fick en del gjort då oxå & nu inväntar jag tumlaren som är full med kläder som jag tänkt vika ikväll .

Det regnar ännu ,så det är en riktigt "inne & bara mysa runt i mjukisar kväll" ikväll *ler*

Ja , mer än så hade jag inte att komma med  .

Självklart så kramas vi som vi alltid gör ♥ ♥

1 kommentar: