Summa sidvisningar

torsdag 19 april 2012

Fullt upp mest hela tiden & fönsterbyte !

Hej på er igen !

Nu är jag här igen ,har väl inte så mycket att skriva - men några rader iaf *ler*

Igår morse var vi trötta båda två - vi kom precis i tid till våra jobb ,dagen var seg & gick sakta - men mycket blev iaf gjort & det är huvudsaken !
På jobbet håller de på att byta ut de stora fönsterna i transithallen ,både stora & tunga - 180 kg st !
Krävs både maskiner , fackfolk & tålamod .


Eftermiddagen gick snabbt & helt plötsligt var det dags att åka till stan ,hämta upp M ,åka t Maxi för att handla & sen blev jag bjuden på mat - goda kycklingspett & fick samtidigt umgås med båda sönerna - vilket inte är allt för ofta ♥
Väl hemma igen så hade våran snälla granne släppt in katterna ,dags för Esters medicin & sen blev det tv en stund innan jag däckade - med Ozzy som sällskap i sängen -när jag kliade honom lade han sitt huvud i min hand & så somnade vi *gos & mys*

Var ovant att åka själv till jobbet idag ,men denna dag gick iaf snabbare & jag fick en hel del gjort ,visst gjorde jag det jag skulle - men vissa dagar har man bättre flyt än andra & idag var en sådan dag *gillar*

I morse hade C blivit väckt av att sotaren knackade på dörren - hyresvärden hade missat att berätta att han skulle komma *suck*

Väl hemma så pausade jag lite & sen blev det lite småfix & plock.
C hade tagit hand om det värsta efter sotaren & jag fortsatte när jag kom hem att utrota alla spår han lämnat efter sig *Muttrar & fräser lite*
När jag utrotade spåren så fixade C maten Hamburgare med en massa gott emellan bröden *Mmm*

Ja, nu är det hockey på tv & de flesta jag känner håller på Brynäs - själv så bryr jag mig inte alls !
Så jag ska kolla på någon annan kanal & knapra Ostkrokar innan det är dags att sussa & vakna upp till ännu en fredag - vilket innebär 2 lediga dagar när jag väl slutar jobba .

Ska se om jag hittar någon bild *bläddrar febrilt* 




,¤°´'`°•.¸¸.•°´'`°¤,¸¸,¤°´'`°•.¸¸.•°´'`°¤,¸¸,¤°´'`°

Var rädda om varandra & ta inget för givet !

`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar