Summa sidvisningar

söndag 15 april 2012

Lagom ledig,lat & solig söndag med egentid !

Gokväll på er alla !

När kl var ca 08 i morse hade jag ledsnat på katternas tappra försök att få upp mig ,så det var bara att kliva upp *ler*
Efter kaffe & div morgonsysslor så hittade solen fram även idag - idag var det oxå blomvattning på schemat !
Alla fick vatten & lite pyssel .
De mest akuta blommorna på övervåningen passade jag på att plantera om - ett under att en del av dem överlevt !

Lyckade oxå komma ihåg att lägga ut en jobb-pärm i bilen - den ska vara med när vi har personalmöten , vi har det på Tisdag .

För att J inte skulle/ska behöva köra in så mycket ved själv i morgon så fick vi in några kärror idag - både snabbare & roligare - om det kan vara roligt att få in ved ?
Så letade vi efter cykelpumpen , som tydligen gått upp i rök ,nej - någonstans är den ,men vart ? ?
Hittar väl den när vi köpt en ny *typiskt*

Ja dagen övergick i eftermiddag & det var dags för matlagning ,sen blev det dusch & jag hann även starta en maskin tvätt som ännu ska tas om hand .

C ska ju kolla på hockey & det intresserar mig föga - då ser jag till att få egentid & plåga mig själv lite ,tänkte ta bort hår på benen, så maskinen ligger på laddning - första gången för året är alltid värst *Aj aj*
Så tänkte jag även toppa håret på mig själv - är nämligen så slitet i topparna så jag knappt reder ut det efter duschen ,har varken råd eller tid att gå till frisören nu .

Så , det var min dag idag - hoppas att även ni haft en bra dag ,vad ni nu haft för er !


,¤°´'`°•.¸¸.•°´'`°¤,¸¸,¤°´'`°•.¸¸.•°´'`°¤,¸¸,¤°´'`°•.¸¸.•°´'

"Man får bara en resa genom livet, så glöm inte att stanna upp och lukta på blommorna!"

`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°´'`°`° •.¸¸.•°´'`°`° •

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar