Summa sidvisningar

torsdag 3 maj 2012

Ärenden i massor , soltid, Pelargoner & härliga katter !

Hej på er !

Vilket ljuvligt väder vi har ,solen värmer sååå gott ,vi behöver detta efter vintern & man blir både piggare & gladare av den .

Ja, jobbet är inget att orda om - som vanligt ungefär .
Däremot efter jobbet så hade jag att göra - först så hämtade jag Änglatrumpeter jag bytt till mig , sen förbi Ica & köpte mjölk , förbi Ica Maxi åt ena sonen & även ett ärende åt andra sonen *pust* .
Var nästan bara innanför dörren & vände innan jag & grannen begav oss till stan - hon hade beställt trädgårdsmöbler som vi skulle hämta & hon kan inte köra med släp .

När vi skruvat ihop den så var vi väl värda att få sitta i dem oxå *ler*
Det var så skönt att känna solens strålar värma , Mmmmm!
Hade samtidigt alla katterna i närheten .
Ett tag var det nästan slagsmål om vem som skulle vara i lådan där det varit stolar - de fick dock plats alla 3 i den *skrattar*
Var så kul att ha alla 3 där & se dem leka *gosmissar*

När sen C kom hem fr jobbet så hade han varit in på Maxi & såg att de sålde ut pelargonier för 10 :-/st !
Så nu har jag 10 st till som jag ska hinna plantera om - inget problem när det gäller mig *ler länge*

Så just nu sitter jag & gör ingenting & så får det bli !

Världen är ju upp & ner så det är Lets dance ikväll - allt pga att det är ishockey VM .
Ogillar att program ska behöva utgå eller flyttas  för det .


Här har vi Pelargonerna 


 Den "berömda" lådan


Styvmorsvioler 


Avslutar som jag brukar :


Var rädda om varandra & ge någon du gillar en kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar