Summa sidvisningar

torsdag 17 maj 2012

Trasig igen & en ledig dag med pyssel !

Hej på er !

Ja, igår blev det ingen blogg ,hade varken ork eller lust .
Morgonen började bra ,det var skönt ute på morgonen & jobbet flöt på bra ,fick lägga om lite eftersom det var extrabåtar .
Efter frukost när jag skulle köra skurmaskin så strejkade den igen ! !
Någon fjäder & någon "tyngd" som inte var överens *muttrar & fräser*
Som tur var så kunde han som lagar maskinerna komma samma dag - det beställdes nya grejer - som förhoppningsvis kommer i början av veckan *håller tummarna* .

Blev några ärenden innan jag kunde åka hem & ta helg .
Tog med både Rabarberpaj & Ester ut i det fina vädret & njöt av både väder & ledighet .

Gjorde inga stordåd under varken em eller kväll & först när jag skulle lägga mig kom jag på att jag hade missat min tv-kväll *Hmm*
Det är en av kanalerna som har medicin-tema på onsdagar - men jag hade fredag igår .

Idag var det sovmorgon , så vid kl 08 ung kom en kelig kattfröken upp i ansiktet på mig för att gosa ♥
Då kan man ju inte bara kliva upp - trots att solen sken från en blå himmel .
Men skenet bedrog - det blåste som attan & jag stannade inne & hamnade så småningom vid symaskinen ,kolla här om ni är nyfikna *ler*

Sen trotsade vi blåsten - som sen avtog & begav oss ut & det kan ni se i gotlandskatterna .

Ja sen har det inte varit så mycket mer som hänt & nu ska jag se på tv - inte hockey !
Sen ska jag komma i säng i vettig tid - vissa har ju arbetsdag i morgon .

Ha det nu bäst & var rädda om varandra ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar