Summa sidvisningar

lördag 12 maj 2012

Höstväder ,loppisbesök & innepyssel !

Hej på er alla !

Ja, idag har det både blåst & regnat om vartannat *Brrr*
Nu har dock både blåst & regn upphört .
Kände av vädret när jag hämtade tidningen i morse & lovade mig själv att inte gå ut mer idag *Ha ha*

Men så var det ju loppisen som drog - ev en cykel var i åtanke & kanske oxå ett eller annat fynd ,så vips var jag i kläderna & iväg till stan .
Allt medan alla utom Ozzy sov i huset *Snark*
Blev inge cykel , men väl några tygbitar - konstigt va *skrattar* & självklart i blått !




Vädret är allt annat än "vårlikt" - detta är iaf vårat äppelträd som börjar blomma 

Efter lite fika så gick jag igenom alla blommor inne - plockade visset & vattnade .
Mellan varven så blev det även lite spelande & plock med lite av varje - allt medan katterna sov ♥
Hade ifs Ester som hjälpte mig - hon stoppade ner en tass i varje kruka hon kom åt som det var vatten i *Busfrö*

Ja, nu är set som vanligt hockey på tv ,får se om jag fortsätter surfa runt eller hittar på nåt annat .



Stort , stort grattis till grabbarnas farmor Ester som fyller år idag !




Hmm,många Ester är det *ler* ,grabbarnas farmor,min mormor hette oxå det & så har vi våran lilla diva ♥


Ha det bäst & gör inget jag inte skulle göra !

Kramar till den som vill ha såklart & var rädda om varandra ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar