Summa sidvisningar

måndag 28 maj 2012

Mors dag & Måndag - glädjedagar !

Hej på er !

Ja, igår var det då mors dag & jag fick grattisar av både söner & sambo ♥
Ringde såklart till världens bästa mamma oxå - min mamma ♥
Är så stolt över henne & varken jag eller syrran vet vad vi skulle gjort om inte hon funnits,allt hon har gjort för både oss & våra barn/barnbarn ♥

Solen sken så det blev kaffe ute på morgonen & sen njöt jag hela dagen - dels av ledigheten , men oxå för att jag trivs med tillvaron & livet .

Visst gjorde jag nytta ,men för att jag hade både tid,lust & ork så blev det både tvättat ,mattorna ut & snabeldraken fram ,har ju lite svårt att bara sitta rätt upp & ner *ler*
Men jag jobbar på det & här har ni bildbeviset !

Mors-dags boken & några mackor ute i trädgården !

Passade oxå på att njuta av dessa väldoftande Syrener - vi har Syrenhäck runt hela tomten & även inne på tomten .




Så hux flux var det måndag & arbetsdag igen - det var bara jag & Ester vakna i morse - men hon somnade om i min säng ganska snart *gos*

Ja,på jobbet var det välbehövligt med städning ,märks att det varit "storhelg" & många resande - men rent & snyggt blev det iaf när jag var klar .
Fick dessutom efterrätt efter lunchen ,som för övrigt  intogs ute .


När jag sen slutade så var det dags att hämta ena sonen & sen den andra , tror vi /de handlade halva stan *ler* , nej så farligt var det inte .
Var oxå in på zoo-affären & köpte ekonomipack av kattsand - det lönar sig verkligen !

I slutet av turnén var det så dags för Linds , gissa om jag blev paff när jag skulle sitta kvar i bilen *ler*
Genast blev jag såklart nyfiken & efter en stund kommer grabbarna ut med dessa - till världens bästa mamma ♥
Och ,nej jag har inte nämnt nåt !
Detta värmde modershjärtat kan jag säga ♥
Älskar er ♥

När jag & J sen kom hem så hade C gjort kaffe - gott & välbehövligt ,så vi tog med oss kaffeglas & katter ut - Ester hade myror i hela kroppen *ler fånigt*
Konstaterade än en gång att det är mycket pollen ,både trädgårdsmöbler & tvätten som hängt ute *Atjoo*
Medan vi plockade med lite av varje & vattnade så klippte J gräset ,det var så pass kyligt så det var både jacka & vantar på .

Var rädda om varandra & ha det bäst !

Självklart så får ni en kram oxå ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar